کسب و کار های اینترنتی کوچک و بزرگ

هدف چرتکه معرفی کسب و کارهای اینترنتی و درآمدزایی از سایتها ی ایرانی و بین المللی است.

کسب و کار های اینترنتی کوچک و بزرگ

هدف چرتکه معرفی کسب و کارهای اینترنتی و درآمدزایی از سایتها ی ایرانی و بین المللی است.

اهداف کلی :

- سرگرمی
- یادگیری
- درآمدزایی اینترنتی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۲۰:۱۶ - نگار جهانشاهی خوب بود

اسم و فامیل بازی کنید، کسب درآمد کنید...

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ب.ظ


اسم و فامیل بازی کنید، کسب درآمد کنید!


نام شهرت


زمان هایی که در خانواده یا در جمع دوستانتان نام شهرت یا اسم و فامیل بازی می کرده اید را به یاد دارید؟ برنده بوده اید یا دیرتر از همه به پایان می رسیده اید؟ برایتان فرصت خوبی داریم! بازی کنید و پول در یافت کنید.اگر برنده بودید که فبها.امتیازتان را می گیرید و آن را نقد می کنید . اگر نتوانستید باز برایتان تجربه ای است و امتیازی.بازی آنلاین اسم و فامیل وب سایت جالبی است که شما را به دنیای دوران کودکی و نوجوانی برمی گرداند، شما در این سایت به بازی آنلاین با عده دیگری از کاربران می پردازید و با آنها به رقابت می پردازید.هم فال است و هم تماشا.یک دور همی و بازی و شادی همراه با درآمد و دریافت پول و جایزه.


نام شهرت 3


عضویت در سایت اسم و فامیل رایگان است، روابط کاربران در سایت از طریق اطاق ها و بخش آدم یاب صورت می گیرد، از نکات جالب سایت اعطای جوایز مالی به کاربران برتر است، یعنی کاربران سایت که بیشترین امتیاز را کسب کنند جایزه می گیرند. اسم و فامیل در وبلاگ خودش اینطور عنوان کرده که قصد اجرای بازی های نوستالوژی و خاطر انگیز بیشتری را دارد.


نام شهرت 4


سایت اسم و فامیل از گرافیک بسیار شاد و اجرای بسیار خوب و مناسبی برای یک سایت تفریحی برخوردار است، و در همان شروع کار تاثیر قابل توجهی بر روی کاربرانی که دنبال سایت های تفریحی هستند می گذارد. بخش های مختلف به خوبی طراحی شده و سایت در عین سادگی از ساختار منسجم و خوبی برخوردار است که نشان از توانایی و دقت تیم اجرایی آن دارد.


نام شهرت 5


آدرس اسم و فامیل: www.esmfamil.com

۹۴/۱۱/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
چرتکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی