کسب و کار های اینترنتی کوچک و بزرگ

هدف چرتکه معرفی کسب و کارهای اینترنتی و درآمدزایی از سایتها ی ایرانی و بین المللی است.

کسب و کار های اینترنتی کوچک و بزرگ

هدف چرتکه معرفی کسب و کارهای اینترنتی و درآمدزایی از سایتها ی ایرانی و بین المللی است.

اهداف کلی :

- سرگرمی
- یادگیری
- درآمدزایی اینترنتی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۲۰:۱۶ - نگار جهانشاهی خوب بود

سایت ایرانی «مینی کار»

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ


با مینی کار در همه جا دیده شوید:

امروزه دنیای مجازی و جذب مشتری های بالقوه از این طریق، فرصت وسوسه انگیزی را برای بهبود و رونق بیشتر مشاغل و شرکت های کوچک و بزرگ بوجود آورده است. اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید و یا مالک یک آژانس مسافرتی پیشنهاد می شود چند دقیقه وقت صرف کنید و این مقاله را بادقت و تا انتها بخوانید.

شاید خود شما هم حداقل یک بار از اینترنت و یا فروشگاه های اینترنتی خرید کرده باشید. بلیت سفرهای کاری، شارژ تلفن همراه و اینترنت، لوازم الکترونیکی، غذا و غیره. اهمیت مشتری های اینترنتی و تاثیر آن بر رونق کسب و کار بر کسی پوشیده نیست و ضرورتی هم برای بیان فواید آن در اینجا دیده نمی شود. مسئله مهم تر این است که چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم و این مشتری ها را چگونه جذب کنیم؟

شما با طراحی یک سایت می‌توانید شعبه‌ی مجازی فروشگاه یا آژانس مسافرتی خود را افتتاح کنید. حال باید فروش را آغاز کرد؛ اما چگونه؟ برای جذب مشتری راه‌ها و روش‌های متفاوتی وجود بازاریابی شبکه‌ای، تبلیغات اینترنتی و... ازجمله این روش‌هاست. یکی از متداول‌ترین و اصولی‌ترین روش برای بهبود جذب مشتری بهینه‌سازی سایت می‌باشد. برای پرداختن به این موضوع بهتر است ابتدا به معرف یکی از سایت‌های معتبر برای این کار پرداخت. سایت ایرانی «مینی کار» www.minikar.com یکی از چند سایت ایرانی معتبر و مشهور برای افزایش بازدید سایت می‌باشد در این سایت با توجه به استفاده از هزاران مجری فعال از سراسر ایران می‌توان محصول خود را در مرحله اول به مجری‌های فعال و بعد در سراسر دنیای نت عرضه کرد.

۹۵/۰۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
چرتکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی