کسب و کار های اینترنتی کوچک و بزرگ

هدف چرتکه معرفی کسب و کارهای اینترنتی و درآمدزایی از سایتها ی ایرانی و بین المللی است.

کسب و کار های اینترنتی کوچک و بزرگ

هدف چرتکه معرفی کسب و کارهای اینترنتی و درآمدزایی از سایتها ی ایرانی و بین المللی است.

اهداف کلی :

- سرگرمی
- یادگیری
- درآمدزایی اینترنتی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۲۰:۱۶ - نگار جهانشاهی خوب بود

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


درآمدزایی  و سرمایه گذاری با سایت ایرانی و مطمئن مینی کار

 

  
                                                                       

Minikar.com

                

همچنان که بازاریابی محتوا در حال رشد است ، بازاریابان نیز به شناسایی کانال های مناسب ادامه می دهند. کانالهایی که در آنها میتوان  از طریق محتواهایی که موجب فروش می شوند سرمایه گذاری انجام داد.  اگرچه باید در نظر داشت که هزینه های چنین فرصتهایی هم قابل ملاحظه می باشند. ایجاد محتوا و انتشار آن در تعداد گسترده ای از کانالهای  شبکه های اجتماعی از جمله عواملی هستند که در سیکل های طولانی فروش دخیل هستند و بایستی با توجه به اهداف تجارتی سنجیده شوند.

چرتکه
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


 
www.minikar.com

 
 
 

بسیاری از شرکتها و کسب و کارها  ازجمع سپاری به عنوان  یک تاکتیک که می توانند از آن برای فهمیدن اینکه مشتریانشان تمایل دارند چه نوع محصولات و یا خدماتی را دریافت کنند ، استفاده میکنند . جمع سپاری می تواند موجب شود که زمان  برای آنها حفظ شود و در هزینه ها نیز صرفه جویی کنند  زیرا آنچه که مشتریان میخواهند را می تواند برایشان مشخص کند.

برای ایجاد یک کمپین برای جمع سپاری مراحلی را باید طی کرد  در این مقاله  ما به شما نشان خواهیم داد که شما  چگونه می توانید از جمع سپاری  و شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک  و وب سایت  خود به خوبی بهره ببرید  .

چرتکه
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

                                    

مرحله سوم : یک استراتژی برای ترویج کمپین  جمع سپاری خود  تعیین کنید .

مهمترین قدم در اجرای یک کمپین برای جمع سپاری ، ترویج آن است . این تئوری که ” شما کمپین را بسازید و مردم خودشان خواهند آمد ” برای کمپینهای بازاریابی جواب نخواهد داد .

برای ترویج بیشتر کمپین و اطمینان از اینکه توانسته اید به بیشترین تعداد کاربران آنلاین دسترسی یابید، می توانید پستی را در رابطه با کمپین ایجاد شده در وبلاگ خود قرار داده ، به تمامی مشتریان سابقتان که اطلاعات مربوط به آنها را در پایگاه داده های خود دارید، ایمیلی را که حاوی اخبار جدید باشد  ارسال کنید  و در گوگل پلاس و توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی هم پست گذاشته  و در واقع با این کار کاربران موجود در آن پلتفورم ها را هم به سمت وبسایت خود و شرکت در کمپین  ارجاع دهید.

چرتکه
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بامینی کار در همه جا دیده شوید:

وبسایت مینی کار خدماتی به شما کارفرمایان گرامی ارائه میکندکه دیگر نیازی به هزینه های هنگفت جهت تبلیغ محصولات و خدمات خود نخواهید داشت .

ثبت نام در سایت مینی کار

هزاران کاربر فعال در این سایت عضو می باشندکه اکثریت امور مربوط به تبلیغات را انجام می دهند مثلا می توانید از آنها بخواهید لینک وبسایت یا وبلاگتان را در شبکه های اجتماعی و فروم ها به اشتراک بگذارند و یا در وبلاگ و وبسایتتان نظرات خود را در مورد کالا وخدمات موردنظر ثبت کنند که این امور سبب بالا رفتن رنکینگ سایت خواهد شدودر موتورهای جستجو گرجزو اولینها خواهید بود

همچنین تعدادی از کاربران این سایت دارای دانش تخصصی در زمینه ترجمه مقالات و کتاب طراحی امور گرافیک نقشه کشی و... می باشندو بدین ترتیب شما در هر حرفه ای که فعالیت می کنید میتوانید با استفاده از ایده جمع سپاری سایت مینی کار از خدماتش استفاده کنید و کارهای خود را با کیفیتهای موردتایید خود دریافت نمایید و هزینه کمتری نیز بپردازید.

وبسایت فارسی مینی کار در زمان فعالیت خود نسبت به دیگر سایتهای کلیکی کشور گوی سبقت را ربوده و در فضایی صمیمانه و پشتیبانی قوی در راه پیشرفت گام برمی دارد.

 

آدرس این سایت می باشد که پس از ثبت نام می توانید مینی کار مورد نظر خود را بصورت ساده و قابل فهم تعریف کرده و همچنین مواردی که انجام این مینی کار را اثبات کند از مجری بخواهیدو در صورت انجام کارموردنظرتان به طور صحیح توسط مجری آنرا تایید نمایید.

در دنیای امروز و گسترش روابط استفاده از شیوه جمع سپاری بسیار مرسوم است و مینی کار یکی از سایتهای پیشگام در این زمینه می باشد.

مینی کار   www.minikar.com   

 

چرتکه
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


با مینی کار در همه جا دیده شوید:

امروزه دنیای مجازی و جذب مشتری های بالقوه از این طریق، فرصت وسوسه انگیزی را برای بهبود و رونق بیشتر مشاغل و شرکت های کوچک و بزرگ بوجود آورده است. اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید و یا مالک یک آژانس مسافرتی پیشنهاد می شود چند دقیقه وقت صرف کنید و این مقاله را بادقت و تا انتها بخوانید.

شاید خود شما هم حداقل یک بار از اینترنت و یا فروشگاه های اینترنتی خرید کرده باشید. بلیت سفرهای کاری، شارژ تلفن همراه و اینترنت، لوازم الکترونیکی، غذا و غیره. اهمیت مشتری های اینترنتی و تاثیر آن بر رونق کسب و کار بر کسی پوشیده نیست و ضرورتی هم برای بیان فواید آن در اینجا دیده نمی شود. مسئله مهم تر این است که چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم و این مشتری ها را چگونه جذب کنیم؟

شما با طراحی یک سایت می‌توانید شعبه‌ی مجازی فروشگاه یا آژانس مسافرتی خود را افتتاح کنید. حال باید فروش را آغاز کرد؛ اما چگونه؟ برای جذب مشتری راه‌ها و روش‌های متفاوتی وجود بازاریابی شبکه‌ای، تبلیغات اینترنتی و... ازجمله این روش‌هاست. یکی از متداول‌ترین و اصولی‌ترین روش برای بهبود جذب مشتری بهینه‌سازی سایت می‌باشد. برای پرداختن به این موضوع بهتر است ابتدا به معرف یکی از سایت‌های معتبر برای این کار پرداخت. سایت ایرانی «مینی کار» www.minikar.com یکی از چند سایت ایرانی معتبر و مشهور برای افزایش بازدید سایت می‌باشد در این سایت با توجه به استفاده از هزاران مجری فعال از سراسر ایران می‌توان محصول خود را در مرحله اول به مجری‌های فعال و بعد در سراسر دنیای نت عرضه کرد.

چرتکه
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر